wtorek, 31 maja 2016

Miłość?

Hej wszystkim! Dziś nie będzie zdjęć, ale będą piosenki i parę słów o miłości. 

Czym jest miłość?

Każdy się chyba kiedyś zakochał, szczęśliwie czy nieszczęśliwie, ale zakochał. Zaczyna się od zauroczenia, a potem? Potem to uczucie może zmienić się w coś pięknego, albo nas zniszczyć. Odwzajemniona i szczera miłość jest piękna. Wiemy, że ktoś jest przy nas, zawsze nam pomoże, że ktoś prostu jest tutaj obok i nas kocha...



2. Nieszczęśliwa miłość

Co jednak, gdy jest nieszczęśliwa? Cierpimy, płaczemy i pytamy się dlaczego. Dlatego, że widocznie to nie ta osoba, która jest warta naszego uczucia. Życie szykuje nam kogoś lepszego, wartego naszego uczucia i poświęcenia. Kogoś takiego co da nam największe szczęście i będzie potrafił sprawić największy ból...



Nie widziałam cię już od miesiąca.

I nic. Jestem może bledsza,

trochę śpiąca, trochę bardziej milcząca,
lecz widać można żyć bez powietrza!


~Maria Pawlikowska-Jasnorzewska





3. Miłość a zauroczenie

Czym się różni miłość od zauroczenia? Zauroczenie polega na tym, że podoba nam się ta osoba, "kochamy" ją za wygląd, idealizujemy. A miłość? Kochamy zarówno za wygląd jak i charakter, szanujemy zalety i akceptujemy wady osoby, której kochamy, jesteśmy gotowi zrobić dla niej wszystko, liczy się przede wszystkim jej dobro.



Szukam cię - a gdy cię widzę,
udaję, że cię nie widzę.
Kocham cię - a gdy cię spotkam,
udaję, że cię nie kocham.
Zginę przez ciebie - nim zginę,
krzyknę, że ginę przypadkiem...


~Kazimierz Przerwa-Tetmajer




~Karolina.





7 komentarzy:

  1. Fajnie, że poruszyłaś taki temat na blogu, ale moim zdaniem miłość ma wiele oblicz i nie zawsze wiąże się tylko z uczuciami obojga ludzi. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to napisałaś.Chyba każdy wolałby aby spotkała go ta szczęśliwa miłość

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pierwszą piosenkę, reszty jakoś nie słuchałam a bardzo fajne :)
    świetny post, zapraszam do mnie w wolnej chwili :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post. A ta pierwsza piosenka jest cudowna! Bardzo ja lubię :)

    pozdrawiam i obserwuję :)
    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te piosenki, a post szczery i prawdziwy
    Mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, miło się czytało z piosenkami w tle. ;)
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłość bardzo trudny temat. Fajny post.
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam.

    http://littlepieceme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń