piątek, 6 maja 2016

Przyjaciel to skarb.

Hej wszystkim! 

Dzisiaj chciałabym poruszyć, według mnie bardzo ważny, ale także osobisty temat - temat przyjaźni. Czym naprawdę jest? Czy w nią wierze? Czy w ogóle istnieje? Jest to dla mnie temat bardzo ważny i prywatny...




Czy przyjaźń istnieje?

 Wiele razy miałam wątpliwości czy przyjaźń istnieje, ale teraz wiem, że istnieje, jeżeli jest prawdziwa, szczera i od serca. Ciężko taką znaleźć, czasami szukamy jej latami, czasami mamy ją pod nosem, ale nie zauważamy jej. Przyjaźń jest czymś pięknym, jeżeli o nią dbamy, szanujemy i zawsze jesteśmy. Przyjaciół mogą dzielić tysiące kilometrów, ale mimo wszystko są dla siebie. Po prostu są dla drugiej osoby, na zawsze nie ważne co by się działo. Nawet po chwilach milczenia, przyjaciel dalej jest. Jest dla nas zawsze...










 Czy wierze w przyjaźń?

Tak jak już pisałam dużo razy w nią zwątpiłam i pewien mój znajomy powiedział, że przyjaźń nie istnieje, a jeśli tak to nie jest ona wieczna. Wtedy przez krótki czas myślałam, że ma racje. Wszystko się rozwaliło. Zwątpiłam w to, że kiedykolwiek miałam przyjaciela. Przeżywałam wtedy złe chwile...i zaniedbałam moich przyjaciół, ale oni nadal byli, po mimo tego, że sprawiłam im wiele przykrości. Wiem, że będą zawsze. Zawsze przy mnie...



















Kim jest przyjaciel?

Przyjaciel jest osobą, która Ciebie nigdy nie opuści. To najprostsza definicja przyjaciela. Nawet jak będziesz go bić, wyzywać, on będzie. Jeżeli jesteście bardzo blisko to może odpowie tym samym, ale nie zostawi cię. Po mimo bólu i cierpienia jakie mu zadasz. Będzie tobie mimo wszystko pomagał. I tu przyda się taki cytat:

Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać

~Antoine de Saint-Exupéry



Musimy dbać o przyjaźń, by trwała jak najdłużej. Przyjaźń jest jak wino, im starsza tym lepsza, więc dbajmy o nią, bo by znaleźć przyjaciela potrzeba wiele lat, a by go stracić chwila. Przyjaciel nawet nie pytając o powód naszego smutku będzie umiał nam pomóc. Nawet jak wszystkim będziemy mówili, że wszystko jest w porządku, on będzie wiedział kiedy jest wszystko okej a kiedy cierpimy.





























A na sam koniec chciałabym podziękować pewnej osobie. 

DZIĘKUJE NATALA ZA 13 LAT PRZYJAŹNI!!! ♥♥♥





Także podziękujcie swoim przyjaciołom, za to, że po prostu są z wami. 

Miłego dnia! A raczej wieczoru :P


♥♥♥


~Karolina




























































12 komentarzy:

  1. Ciekawe zdjęcia :) dobry post, pozdrawiam :* Dziękuje za obserwacje :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia! Bez przyjaciół nasze życie było by po prostu nudne :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia !
    zapraszam może wspólna obs? http://emptyy-promises.blogspot.com/
    dacie łapkę w górę? https://www.facebook.com/Empty-promises-blog-1122866627746848/?notif_t=fbpage_fan_invite

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że udało ci się znaleźć osobę, z którą dzielisz życie tak długi czas. Ja od urodzenia do zeszłego roku przyjaźniłam się z pewną osobą, niestety ta przyjaźń rozpadła się. Masz na prawdę duże szczęście.

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taką super przyjaciółkę która jest przy mnie cały czas, ale niestety im jestem starsza tym więcej obowiązków.

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie , ze masz taką przyjaciółkę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam przyjaciela! Bardzo ważne aby mieć osobe przy ktorej nigdy sie nie zawiedziesz!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że przyjaciele istnieją, ale tylko Ci którzy długo Cię znają :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, bo ,,najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód twego smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość''. ;)
    Fajne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne zdjecia :) ja wierze w przyjazn chociaz takze wiele razy watpilam i dkugo jej szukalam. Moi najblizsi orzyjaciele to takie osoby jak mama, siostra i chlopak. Jest jeszcze kilka osob ale niestety nie sa to tak aktywne i obecne w moim zyciu osoby.. Stracilam takze przyjaciolke przez inne osoby a pozniej rozdzielila nas odleglosc :( niestety najwyrazniej musialo tak byc. Super post kochana, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że przyjaźń istnieje :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń