poniedziałek, 9 maja 2016

TOP 3 PRODUKTY DO UST

Hej!

Dzisiaj kolejny post podchodzący trochę pod beauty. Przedstawię Wam trzy produkty do ust, które według mnie zasługują na uwagę. Są to balsamy do ust, które odgrywają bardzo ważną rolę w pielęgnacji naszych ust. Chronią je przed mrozem i słońcem, przed pękaniem i wysuszaniem, mogą być bazą pod wysuszający produkt lub po prostu formą dbanie o nasze usta.


1. eos

To zdecydowanie mój faworyt balsamy eos są świetne. Mają ładny zapach, przyjemną konsystencje, łatwy sposób rozprowadzania a dla osób, które lubią oblizywać usta - dobry smak! Istnieją różne wariacje smakowo-zapachowe. W Polsce są raczej ciężko dostępne, są chyba w Douglasach i w drogeriach internetowych.





2. CARMEX

Jest to świetny balsam. Bardzo szybko odbudowuje nasze usta i je odżywia. Ma inną konsystencję, jest bardziej mazisty i przypomina trochę wazelinę. Kosztuję ok. 10 zł i jest dostępny np. w Rossmannie, Hebe czy Naturze. Istnieją wersja w sztyfcie, ale każdy szybko mi się psuł. Inną wersją jest wersja w słoiczku, ale nie jestem do niej przekonana. Ta wersja ma wygodny aplikator i jest szybka w użyciu. 




3. Softlips

Ten balsam ma piękny zapach, istnieją różne wariacje zapachowe. Jest świetnym zamiennikiem eosa. Kosztuję ok. 14 zł w Rossmannie. Sprawia, że nasze usta są nawilżone i pachnące.





A jaki jest wasz ulubiony balsam do ust?



~Karolina




25 komentarzy:

  1. Żadnego z tych produktów nie miałam ale eos'y bardzo mnie kuszą :) Moim ulubionym balsamem do ust jest jajeczko z Body Club :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O eos'ach słyszałam bardzo dużo dobrego i z chęcią je wypróbuje. O pozostałych balsamach nie słyszałam.
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O wszystkim słyszałam, jednak ja najbardziej lubię pomadki z Ambio :)
    MÓJ BLOG, zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam, że wszystkie z tych balsamów są bardzo dobre jednak do mnie najbardziej przemawiają eos'y i w najbliższym czasie zamierzam jakiś kupić z tej firmy :)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z nich nie posiadałam, aczkolwiek bardzo dobrą opinię mają carmexy i eosy.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o 2 i 3 ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie produkty znam, ale chyba najbardziej przekonuje mnie eos :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam żadnego.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię eos :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja koleżanka ma carmex i mówi że jest świetny :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanowczo eos ♥ Posiadam różowy i zielony i szczerze polecam :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Eos to super produkt :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony produkt do ust to zdecydowanie eos i pomadki z nivea :)

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam EOS i miałam również soflips ale był mega słodki!

    CLICK <-- Ostatni dzień rozdania 50 dolarów dla 2 osób!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam wszystkie, a nie mam żadnego XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam żadnej z tych rzeczy ale chyba najwyższa pora skusić się wreszcie ja jakiegoś eyosa i wyprobować :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o wszystkich trzech. Uwielbiam wszystkie kosmetyki do pielęgnacji ust! ;)
    Pozdrawiam, Oliwia

    Zjadamszminke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam Eos'a i Carmex'a, Softlips wypróbuję w najbliższej przyszłości.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. ja w sumie nie uzywam zbytnio produktów do ust

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń